درباره ساینا :

ساینا در زبان طبری به معنی سایه مشخص و قابل رویت و در زبان اوستایی به معنی سیمرغ است. ما نام ساینا را با الهام از داستان سیمرغ از عطار نیشابوری انتخاب کرده ایم. در این داستان روزی پرندگان تصمیم می گیرند برای دیدن سیمرغ به کوه قاف سفر کنند. پس از گذراندن هفت وادی از میان هزاران هزار پرنده تنها سی مرغ به کوه قاف رسیدند که سیمرغ (ساینا) بودند. 

در سال ۱۳۹۱ با اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی و بازسازی وارد فعالیت های عمرانی شدیم. به مرور با کسب تجربه و افزایش توانمندی فنی فعالیت هایی نظیر طراحی نما و محوطه ، اجرای فضای سبز و … را نیز به خدمات مجموعه اضافه نمودیم. 

در سال ۱۳۹۳ با واردات مبلمان فضای باز از ترکیه در زمینه دکوراسیون محوطه فعال تر شدیم و در سال ۱۳۹۴ با هدف عمومیت دادن به سازه های چادری در معماری فضای باز بصورت تخصصی فعالیت هایمان را متمرکز ساختیم. 

در طی این سالها توانسته ایم با انجام پروژه های متنوع و متعدد سازه پارچه ای در سراسر کشور در این صنعت پیشگام و الهام بخش سایرین باشیم. 


متفاوت از دیگران هستیم

نظر شما را به برتری های گروه ساینا نسبت به سایر همکاران جلب میکنیم.



انبار پارچه :

بهترین پارچه های دنیا را از طریق آزمایشگاه سازمان استاندارد ایران شناسایی کرده ایم . این اقلام مستقیما توسط شرکت ساینا وارد و انبار شده اند تا نیاز کارفرمایان به این محصول با کیفیت را با سطوح قیمتی متفاوت برآورده نماییم.


کارگاه دوخت :

ما دوخت پارچه را توسط یکی از به روزترین دستگاه های دوخت High Frequency شرکت میتسوبیشی انجام می‌ دهیم که بالاترین کیفیت دوخت را ارائه می کند ، لذا پارچه می‌تواند‌ بار کششی بیشتری را تحمل کند و مقاومت بالاتری دارد. 




کارگاه ساخت سازه :

با دارا بودن فضای کارگاهی وسیع و بهره گیری از امکانات پیشرفته نظیر جوش Co2 ، دستگاه CNC و برش لیزری، سالن رنگ و … توانمندی ساخت سازه های حجیم و پروژه های بزرگ فولادی را داریم .


ماموریت ما

مهندسان ما متعهد شده اند با استفاده هنرمندانه از اصول مهندسی معماری و عمران، سایبان هایی زیبا، مدرن، کارآمد و مطابق با خواست و سلیقه‌ی منحصر به فرد شما، فراهم آورند و از ابتدایی ترین گام های طراحی تا پایان اجرا با شما همراه هستند. تلاش ما بر این است در هر کجای ایران پهناور که باشید برای شما سازه چادری با هزینه مناسب اجرا کنیم. 

ما همواره خود را نسبت به توسعه فناوری سازه های چادری و پرورش مهندسین آشنا با این علم در کشور متعهد می دانیم. در این راستا امکان گذراندن دوره ی کارآموزی را برای دانشجویان رشته های معماری و عمران فراهم کردیم و چندین کارگاه آموزشی ، کلاس و نشست با همکاری دانشگاه های معتبر تهران برگزار نموده ایم.



تیم ما

ساینا از کنار هم قرار گرفتن مهندسین برجسته و کادر فنی آموزش دیده ای شکل گرفته که با روحیه تیمی قوی توانسته اند به این شرکت هویت دهند. ساینا همواره به دنبال جذب افراد توانمند و خلاقی ست که در مسیر رسیدن به موفقیت همراه هم باشیم.



دکتر علی اکبری
مدیر بخش طراحی

دکتری مدیریت ساخت از دانشگاه تهران



سیدمهدی افضلی
مدیر فروش

کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه علم و صنعت



علی امامی
مدیر بخش تبلیغات

کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه خواجه نصیر



محمدرضا شیرکوند
مدیر بخش نصب و اجرا

کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه تهران



افشین گودرزی
مدیر فنی و اجرایی

کارشناسی مکانیک از دانشگاه آزاد



حسین عفت منش
طراح سازه های کششی

کارشناسی عمران از دانشگاه علم و صنعت



پویه فاطمی
طراح چادر

کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه امیرکبیر



مبینا دقیق
کارشناس فروش

کارشناسی معماری از دانشگاه پارس



سرپرست کارگاه

کارشناسی عمران از دانشگاه آزاد



نیکی مرواریدزاده
کارشناس دیجیتال مارکتینگ

کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت



فاطمه خواسته
طراح گرافیک و تولید محتوی

کارشناسی گرافیک از دانشگاه شریعتی



ندا معصومی
کارشناس فنی

کارشناسی پلیمر



فاطمه اکبری
وبسایت و سئو

کارشناسی برنامه نویسی



حسین سیدی
سرپرست نصب

کارشناسی عمران دانشگاه آزاد



حمید صالحی
سرپرست سالن آهنگری



محمد حمیدی
مسئول خرید



احد حسن نژاد
جوشکار CO2



میثم عبدالوند
جوشکار CO2



محمد نیری
مونتاژ کار



غفور دهاز
جوشکار برق



شهرام کرمی
اپراتور دستگاه HF



هادی زارعی
نیروی فنی نصب