cubola shade
سایبان فضای باز با مبلمان

سایبان و آلاچیق مدرن کابولا

سایبان و آلاچیق مدرن کابولا به گونه ای طراحی شده است تا پناهی برای مقابله با آفتاب در فضای بیرونی ساختمان باشد. این آلاچیق با رویکرد دکوراسیون مدرن محیط های فضای باز طراحی شده و تنهایی المان دکوراسیون مدرن می باشد.

سایبان کابولا به دو حالت قابل اتصال به دیوار ساختمان و با سازه جدا قابل اجرا می باشد. سیستم رولی اتوماتیک دو وجهی به این سایبان اجازه می دهد تا پارچه را با فشردن تنها یک دکمه به زاویه دلخواه ما بکشد و سایه ای مطابق میل استفاده کنندگان فراهم می نماید. این قابلیت منحصر به فرد امکان مقابله با تابش با زاویه کم خورشید در غروب خورشید را می دهد و همچنین در زمان بارش باران ، آب را به خوبی به سمتی که می خواهیم انتقال می دهد.

مدل خودایستا

سایبان کابولا به صورت آلاچیق تکی می تواند جداگانه اجرا شود. پایه ها به سادگی می توانند به فونداسیون بتنی از پیش تعیین شده و یا زمین متصل شود. فونداسیون اجرا شده از قبل این امکان را می دهد تا سازه بصورت پیش ساخته و در کمترین زمان اجرایی گردد. میتوان از مدل خود ایستا با پوشش شید و سایبان در اطراف آن اتاقکی با کاربردهای مورد نیاز درست نمود . برای مثال این نوع آلاچیق برای پوشش روی استخر های با طرح مسطتیل بسیار زیبا و مناسب می باشند و می توان با باز نمود فقط سقف یک استخر رو باز محصور از اطراف داشته باشیم.

مدل تکیه گاهی

سایبان کابولا را می توان با تکیه دادن به دیوار ساختمان اجرا کرد و به سازه اصلی ساختمان متصل نمود و می توان به صورت سایبان و محافظ باد و باران استفاده کرد. از این مدل در صورت نیاز برای اضافه کردن فضای مفید مسکونی به ساختمان از فضای بیرونی به سادگی استفاده نمود و درصورت عدم نیاز اقدام به جمع آوری سایبان نموده و به فضای باغ و محوطه خارجی ویلا بیفزاییم.

freestanding cubola
سایبان فضای باز با کاربرد شومینه و ناهارخوری

شخصی سازی سایبان آلاچیق مدرن کابولا

این مدل سایبان یک فضای کاملا ایده آل فضای باز را برای ساختمانهای مسکونی یا تجاری با هدف غذاخوری در فضا باز و یا محل استراحت فراهم می کند. هواسازها و نورها به راحتی در کنار این سازه قابل اجرا می باشند تا در هنگامی که آفتاب نیست بتوان از این محیط استفاده کرد. ضد آب بودن پارچه ها در برابر آب محیط امنی در برابر باران های شدید را تامین می کند.

از دیگر مزایای آلاچیق مدرن کاپولا امکان ایجاد سایه بان کناری نیز در صورت نیاز به ایجاد کنج و سه گوش در آلاچیق و یا مقابله با باد از اطراف نیز قابل اجرا بصورت اتوماتیک می باشد. می توان این آلاچیق را از یک یا هر چهار جهت با پارچه محصور کرد.

کار کردن با این سایبان بسیار ساده می باشد زیرا تمامی کارها فقط با یک کنترل وایرلس انجام می شود که قابلیت زمان بندی اجرای دستورات ، حافظه فرم های مختلف سایبان را دارد و همچنین در صورت درخواست می توان سنسور سرعت باد و تشخیص باران را برروی آن نصب کرد.

امروزه از فضاهای بیرونی ساختمان برای کارهای معمول زندگی و یا استراحت استفاده می شود. برای رستورانها ، کافه ها ، هتل ها و مدارس محافظت کننده در برابر آفتاب و اشعه فرابنفش خورشید ضروری می باشد.

امکان چاپ بر روی این پارچه ها و رنگ بندی متنوع آنها تبلیغات و برند سازی را بسیار آسان نموده و این نوع سایبان بسیار مناسب فضای باز رستورانها و کافی شاپ ها و مراکز تجاری روباز می باشد که علاوه بر تامین سایه مورد نیاز محوطه خود اقدام به درآمد زایی در زمینه تبلیغات محیطی داشته باشند.

red cubola shade
سایبان مدرن فضای باز با رنگ بندی متنوع

طراحی سایبان آلاچیق مدرن کابولا

حداکثر اندازه آن بصورت تکی ۶ متر در ۴ متر می باشد. برای پوشش مساحت های بزرگ می توان چندین کابولا را به سادگی با یکدیگر سری نمود. این پارچه ها برای عمر طولانی در فضای باز اجرا می شوند و خاصیت خود تمیزی و شستشوی آسان پارچه از دیگر مزیت های آن می باشد که این طرح را مناسب برای تمام شرایط آب و هوایی و نیز برای باغها ، رستورانها ، فضای باز و ایوان ها می باشد.

فریم سازه کابولا و اتصالات آن از آلومینیوم ساخته شده تا استحکام و زیبایی آن را حفظ کند و همچنین اتصالات ؛ مهره ها و پیچها از دید مخفی باشند. رو کش روی آلومینیوم با دو رنگ سفید و مشکیدر کنار رنگ بندی متنوع و طرح های مختلف پارچه های کششی به زیبا تر شدن آن کمک می کند.

مدرن بودن طراحی این سایبان امکان ترکیب ساده و زیبای آن با سایر مبلمان های مدرن فضای باز را به سادگی میسر ساخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *