نورپردازی سایبان ایستگاه انتظار تاکسی بابلسر از داخل

نورپردازی سازه پارچه ای

یکی از عناصر بسیار مهم و قابل توجه در دکوراسیون فضای باز توجه به نورپردازی است. حتی بهترین طراحی‌ها هم بدون نورپردازی کامل نیستند. نورپردازی سازه پارچه‌ای علاوه بر ایجاد روشنایی در شب، جذابیت فضا را چندین برابر می‌کند.  جنس منحصر به فرد پارچه کششی آن را به یک متریال بسیار عالی برای نورپردازی تبدیل نموده است. نورپردازی سازه پارچه ای یکی از خدمات شرکت سازه چادری ساینا است  که زیبایی پروژه‌های ما را در شب چندین برابر می‌کند و در ادامه در مورد آن توضیح می‌دهیم. 

خلاقیت نامحدود با نورپردازی

گزینه‌های فراوانی برای نورپردازی سازه‌ پارچه ای وجود دارد.  خلاقیت در نورپردازی علاوه بر تامین نور کافی برای دید در شب، زیبایی خاصی به محیط شما می‌دهد و به خوبی توجهات را به خود جلب می‌کند. انواع سیستم های نورپردازی به طور فوق العاده قابلیت اجرا بر روی پارچه کششی را دارند. ال ای دی ها LED یکی از محبوب‌ترین منابع نوری در حال حاضر می‌باشند. روشنایی بالا، مصرف پایین و  تولید حرارت کم از مزایای این سیستم نورپردازی می‌باشد. ویژگی تغییر رنگ  این نوع روشنایی  این امکان را به شما می‌دهد که در طول شب یک سازه‌ی چادری سفید را با رنگ دلخواهتان رنگ آمیزی کنید. به علاوه خاصیت پخش نور منحصر به فرد پارچه‌ی کششی می‌تواند آن را به یک تابلوی عظیم بک لایت Back Light تبدیل کند.

کاربردهای نورپردازی پارچه 

بخش ساینا روشن ما به تمام امکانات و وسایل نورپردازی مجهز شده است تا بتواند انواع طرح های خلاق را پیاده سازی نماید. امروز امکان  نورپردازی سازه روی تمام متریال های پارچه کششی PVC ، PTFE شیشه ای و پارچه های ETFE وجود دارد. کاربردهای نورپردازی عبارتند از :

نورپردازی سایبان پارچه ای رستوران و کافی شاپ
نورپردازی سایبان پارچه ای رستوران و کافی شاپ
  • نمایش لوگو
  • جلب توجه و هدایت مردم
  • ایجاد توهم فضایی و بزرگتر نشان داد محیط
  • تغییر حس فضا
  • تامین روشنایی لازم برای دید در شب
  • افزایش امنیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *