دلایل طراحی دکوراسیون داخلی با سازه چادری

معماران کمی تجربه طراحی دکوراسیون داخلی با سازه چادری را دارند چرا که اغلب آنها بر این باورند که از سازه های پارچه ای فقط می توان در فضا و چشم انداز بیرونی ساختمان استفاده کرد که این یک اشتباه درباره سازه غشایی است. معماران با کمی خلاقیت می توانند از این المان لاکچری در طراحی دکوراسیون داخلی خود استفاده کنند. از این رو اگر به دنبال راه حلی منحصر به فرد برای چالش های طراحی داخلی و یا پروژه های نوسازی هستید می توانید از سازه چادری در این راستا استفاده کنید.

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این المان در طراحی داخلی اشاره شده است:

  • بهبود آکوستیک ساختمان با سازه پارچه ای

طراحی دکوراسیون داخلی با سازه چادری
طراحی داخلی با سازه پارچه ای

یکی از مشکلات ساختمان های مدرن به علت داشتن سطوح مختلف میزان بازتابندگی صوتی یا آکوستیک بودن آنها است چرا که آکوستیک ضعیف باعث می شود که در هنگام مکالمه معمولی افراد با یکدیگر یک پس زمینه از صداهای ناهنجار در فضا ایجاد شود. یکی از خواص سازه چادری با توجه به خواص آکوستیک پارچه کششی، این است که می توان از آنها برای جذب برخی از امواج صوتی استفاده کرد و برای جذب برخی امواج صوتی با فرکانس بالا با توجه به فضای داخلی سازه چادری منحصر به فردی را طراحی و نصب کرده و میزان آکوستیکی ساختمان را بهبود داد.

  • پرده داخلی متفاوت با نصب سازه چادری

یکی از متریال های ایده آلی که معماران برای ایجاد سایه مناسب بر روی نمای ساختمان می توانند استفاده کنند سایبان چادری است. اما نکته حائز اهمیت درباره سایه بان چادری این است که برای تامین نور اتاق و حفاظت افراد از تابش آفتاب، با نصب سازه پارچه ای در داخلی ساختمان، فضایی متفاوت را ایجاد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی با سازه چادری
سازه چادری در طراحی داخلی
  • نصب سقف کاذب و پانل دیواری با سازه چادری

ساختار پارچه کششی دارای این پتانسیل است که به عنوان سقف کاذب سفارشی و پانل دیواری در فضای داخلی ساختمان استفاده شوند. در فضاهای صنعتی برای کاهش فضای خشن و حتی پوشش فلزی و ایجاد بعد در فضا از سازه چادری طراحی شده استفاده کرد.

  • فرصت برندسازی با سازه های چادری

برندسازی یک شرکت ارزش زیادی را برای آن بهمراه خواهد داشت. نصب المان دکوراتیو چادری داخل ساختمان به طوری که  پارچه های استفاده شده در آن به رنگ سازمانی شرکت و یا چاپ دیجیتالی لوگو بر روی سازه های چاادری می تواند یک تبلیغات مناسب است چرا سازه های چادری یکی از متریال های لوکس و جذابی است که می تواند مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

چرا باید طراحی دکوراسیون داخلی با سازه چادری را در ساختمان انجام داد ؟

به طور خلاصه می توان به موارد زیر از سازه غشایی در دکوراسیون داخلی استفاه کرد:

  • بهبود آکوستیک ساختمان با طراحی داخلی با سازه چادری
  • پرده داخلی زیبا و متفاوت با نصب سازه چادری
  • نصب سقف کاذب و پانل دیواری با سازه چادری
  • فرصت برندسازی شرکت با سازه های چادری
طراحی دکوراسیون داخلی با سازه چادری
طراحی دکوراسیون با سازه چادری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *