شستشوی سایبان پارچه ای و خواص ضد قارچ آن

سایبان های پارچه ای همانند سایر المان های مستقر در فضاهای باز در معرض گرد و خاک ، کثیفی پرندگان ، برگ درختان ، قارچ و … می باشند. کثیف شدن این سازه ها با توجه به مساحت آنها و اینکه یکی از وظایف آنها به عنوان آلاچیق و سایبان پارکینگ خودرو جلوگیری از کثیف و آلوده شدن منطقه تحت پوشش می باشد امری طبیعی است.

washing tensile structure
washing tensile structure

برای قابل شستشو شدن پارچه های کششی بر روی این پارچه ها از یک لایه تفلون یا فیبر پشمی استفاده می شود تا سطح آن راحت تر شسته بشود. این لایه به علت خاصیت هایی که دارد موجب می شود تا با بارش باران نیز سطح پارچه کششی به آسانی تمیز گردد. نوع خاصی از الیاف ها که به پارچه اضافه می شوند خاصیت آبگریزی به سطح پارچه می دهند که از ایجاد کثیفی و نیاز به شستشو جلوگیری می کنند از این پارچه ها بیشتر در محیط هایی استفاده می گردد که امکان شستشو به آسانی امکان پذیر نمی باشد همانند استادیوم های ورزشی و آمفی تئاتر های بزرگ .

نحوه ی شسشو سایبان پارچه ای

در لایه های پارچه کششی از موادی استفاده می شود که خاصیت آنتی باکتریال دارند و از بوجود امدن قارچ و باکتری بر روی سطح آن جلوگیری می کند، لذا این پارچه ها تبدیل به گزینه ای مناسب برای پوشش استخر ها و سایبان آن می شود. سایبان های معمولی در باغها و ویلا ها که درخت و فضای سبز طبیعی بزرگی دارند همواره دچار قارچ زدگی می شوند ولی سایبان های چادری با توجه به خواصی که دارند امکان رویش قارچ و باکتری بر روی آنها وجود ندارد و همواره کیفیت و شکل خود را حفظ می کنند.

هدف ما در شرکت ساینا سایه مرتفع نمودن نیازهای کارفرما در تامین سایه و محافظت از استخر با استفاده از طرح های متنوع سایبان کششی می باشد تا علاوه بر فراهم نمودن محیطی دلپذیر و آرامش بخش برای استخر فضای باز شما زیبایی و هنر را نیز برای خانه شما به ارمغان بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *