سایبان چادری در دکوراسیون داخلی

نصب سایبان چادری در فضای داخلی ساختمان

یکی از کاربردهای سازه چادری، تغییر فضای کارکنان و جذب مشتریان با استفاده از سایبان چادری در دکوراسیون داخلی فضای درونی ساختمان است. یکی از مشکلاتی که در ساختمان اداری واقع در لندن توسط شورای هکین مطرح گردید، وجود نور خورشید در زمان روز در قسمت شمالی ساختمان بود که موجب آزار کارکنان و مراجعه کنندگان به این قسمت از ساختمان می شد. شورای هکین تصمیم به مشورت با یک شرکت معماری کردند تا برای رفع این مشکل راه حل را به این شورا ارائه دهد.

طراحی سایبان چادری در دکوراسیون داخلی

شرکت معماری با توجه به مشکل ساختمان اداری و ایجاد فضای متفاوت در داخل آن تصمیم به ایجاد فضایی منحصر به فرد برای کارکنان شدن که علاوه بر رفع این مشکل روحیه آنها نیز تغییر نماید. از این رو به طراحی سایبان چادری در دکوراسیون داخلی کردند، چرا که یکی از اهداف این طراحی ایجاد سایه است بدون اینکه محوطه داخلی تاریک شود. شرکت معماری با در نظر گرفتن این ویژگی به طراحی یک المان دکوراتیو با سایبان پارچه ای برای فضای داخلی ساختمان اداری کردند.

ویژگی های المان دکوراتیو با سازه چادری

با توجه به اهداف ارائه شده از طرف شورای هکین و اینکه سازه چادری نصب شده داخل ساختمان اداری خواهد بود، سقف چادری از هر نوع بار مانند بار بارش باران و برف، وزش باد های شدید و … در امان خواهد بود، دغدغه طراحی ایجاد سایبان چادری است که دارای ویژگی های زیر بود:

  • استفاده از جنس پارچه کششی مناسب برای همخوانی سایبان چادری با دکوراسیون داخلی
  • دکوراسیون داخلی با سایبان چادری برای ایجاد فضایی متفاوت و تغییر روحیه کارکنان
  • نصب یک المان دکوراتیو و ایجاد دکوراسیون داخلی متفاوت
  • آنالیز از مسیر خورشید برای پیدا کردن اندازه مناسب سازه چادری

تغییر دکوراسیون داخلی با سایبان پارچه ای

بعد از طراحی سازه چادری و تایید طرح از جانب شورای هکین، شرکت به ساخت این سایبان چادری بسیار سبک پرداخت. باید خاطر نشان کرد که یکی از ویژگی های منحصر به فرد سازه های پارچه ای سبک بودن این سایبان ها است که می توان در هر فضایی مورد استفاده قرار گیرد. بعد از ساخت سازه چادری برای نصب سایبان چادری لاکچری و طبق برنامه ریزی زمان بندی انجام شده توسط مدیر پروژه برای اینکه کمترین اختلاف در عمکرد کارکنان ایجاد شود، تصمیم گرفته شد که این سایبان پارچه ای در روزهای آخر هفته نصب گردد.

مشخصات دکوراسیون داخلی با سایبان چادری

پروژه: دکوراسیون داخلی با سایبان چادری

کاربرد: سایبان پارچه ای میز پذیرش

کارفرما: شورای لندن

محل پروژه: لندن

دیگر برترین‌های دنیا

دسته: