پارچه های STFE یکی از جدید ترین، جذاب ترین و قوی ترین انواع پارچه به حساب می آیند که به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی امروزه محبوبیت زیادی هم به دست آورده اند. این پارچه قوی که به علت داشتن ساختار شبکه ای ظریف، کیفیت بالا و مقاومت زیاد محبوب شده است، کاربرد های زیادی دارد. شما می توانید این مدل از پارچه را در موقعیت ها و پروژه های مختلفی به کار گیرید. عرض پارچه STFE 155 سانتی متر می باشد. امروز ما قصد داریم تا پارچه های STFE را به شما معرفی کنیم.

پارچه STFE

مشخصات فنی پارچه

قبل از هر چیز بیایید تا مشخصات فنی پارچه های STFE را مورد بررسی قرار دهیم. این مدل از انواع پارچه شبکه ساختاری ظریف و کوچکی دارد. استفاده از دوخت کوچک باعث شده تا این محصول کمی شفاف شود. در لایه بیرونی این محصول از فلوروپلیمر های هیبریدی شفاف استفاده شده است. لایه درونی این محصول هم حاوی شبکه پلی آریلات می باشد. وزن کلی این محصول ۹۰۰ گرم در متر مربع می باشد. داشتن وزن مناسب و پایین به شما کمک می کند تا آن را به راحتی و بدون وجود مشکل در موقعیت های مختلف به کار گیرید. جالب است بدانید که این محصول استاندارد های خاصی همچون ISO 2286-2، ISO 1421، ASTM D4851 و EN 13501-1 را دریافت کرده است.

مزایای پارچه STFE

در مورد مشخصات فنی صحبت کردیم، بیایید تا به سراغ مزایای استفاده از پارچه های STFE برویم. همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله اشاره کردیم، پارچه های STFE به عنوان یکی از بهترین و قوی ترین انواع پارچه شناسایی شده اند که به علت داشته ویژگی های مثبت زیاد، طرفداران خاص خود را به دست آورده اند. استحکام این پارچه به عنوان مهم ترین ویژگی و مزیت کلیدی آن به حساب می آید. شبکه پلی آریلات به کار رفته در این پارچه می تواند موقعیت های بزرگی را تحت پوشش خود قرار دهد. شبکه این پارچه می تواند نیاز به ساختار و لایه ثانویه را به حداقل برساند. این مسئله باعث می شود تا پروسه نصب این محصول آسان تر شود و اثرات زیست محیطی آن کاهش پیدا نماید.
شفافیت به عنوان دومین ویژگی مثبت پارچه STFE شناخته شده است. این پارچه که معمولا به عنوان یک پوسته به کار می رود، به راحتی نا پدید شده و به صورت شفاف عمل می کند. شما با استفاده از این محصول می توانید افق را مشاهده کنید. ساختار شبکه ای این پارچه به آن کمک می کند تا خیلی راحت تر شفاف شود.

پارچه STFE
مهم ترین کاربرد پارچه STFE

با توجه به مزایایی که در مورد پارچه های STFE گفته شد، شما می توانید آن را در موقعیت ها و پروژه های مختلفی به کار گیرید. از آنجایی که این پارچه می تواند جلوی ورود حشرات مزاحم و نور خورشید را بگیرد، استفاده از آن در موقعیت هایی همچون سایبان بازدهی خوبی را به همراه خواهد داشت. این محصول می تواند اثرات مخرب نور خورشید را به صفر برساند و میزان تابش خورشید را ۵۰ درصد کم کند. این مسئله به شما کمک می کند تا سلامت پوستی بهتری داشته باشید. اگر شما به دنبال ایجاد یک سایبان یا طراحی یک محوطه آزاد در خانه خود هستید، استفاده از این محصول نتایج مطلوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین موقعیت های به کار گیری این پارچه را مشاهده کنید.

• استادیوم ها

• رستوران ها

• خانه های شخصی

• ساختمان های چند طبقه

• پیاده رو ها

• پل ها

• باغ های زمستانی

• گلخانه ها

جالب است بدانید که پارچه های STFE در یک سری پروژه های خاص به عنوان پوشش گلخانه ای هم مورد استفاده قرار گرفته اند.

 

درباره پارچه PVC بیشتر بخوانید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *